Vyvedený výlet :)

21. května 2011 v 15:37 | Krvavá Lůca |  ♥♥♥_Fun_♥♥♥
Tak a jsem zpátky z výletu. Byl suprovej. První okamžik cesty byl docela nudný ale poté se to rozjelo a začala být sranda.. Na místo určení jsme přijeli po čtyřech hodinách takže o dvě hodiny dřív jak jsme měli. Udělali jsme si krátkou procházku a podívali se po okolí. Nasledně jsme se vrátili k místu kde ležela/byla naša chata. Zde jsme dostali pokoje. Bohužel byli jen po 4 a nebo po osmi(pro dívky). My dostaly ten po osmi. :D Nevýhoda je že někteří usnou brzy a proto si pak nemůže zbytek povídat aby je nezbudil. A výhoda je že je o to víc srandy. A SRANDa byla ..

To jo a jaká :DDD .. Potom nastal výlet do jeskyně Kateřina.

Večer byla stezka odvahy. Jelikkož v tomdle oboru nejsem srab bylo to pro mě jen jak večerní procházka.. :D .. Ti kteří srabi na todle jsou docela křičeli.. Při cestě zpátky na chatu (Macochu) už nikdo nekřičel.. :D No možná učitelky ale to není ažtak podstatné :DD

Druhý den jsme se šli podívat na Macochu. A bylo to vážně skvělý. Jeli jsme i na lodičkách.

Jelikož mě moc dobře neznáte tak nevíte že jsem docela TELE..
Bydlení: Takže bydleli jsme na půdě v úžasném pokoji na chatě Macocha. Macocha se nejspíš jmenuje protože kousek o od ní té chaty je balkonek do propasti (Macochy) .. A sama chata stojí na vrchu.. Nebezpečí pádu dolů, je tam sice zábradlí ale když by tam bylo malé dítě bez dozoru kdo ví co by se mohlo stát..
Todle je ta chatka.
Nehody na výletě: Házely jsme si s kámoškou míčem a spadli nám dolů, to se stalo pak bohužel i s druhým míčem..
Zážitky: Cesta zpátky :DD

1 člověk ohodnotil tento článek.